AH Kaatsheuvel en OOKs ontwikkelen samen nieuw supermarkt-, food-, en hotelconcept - GuestHouse Hotel

Nieuwbouw Albert Heijn combineert supermarkt met horeca- en hotelfunctie

Versbeleving, dat staat centraal in de ‘nieuwe’ Albert Heijn van Kaatsheuvel. Dit gecombineerd in een nieuw supermarkt-, food- en gastvrijheidsconcept. Het leveren van hoge kwaliteit voedsel, het halveren van voedselverspilling en de klant bewust maken van ons voedsel, dat zijn de doelstellingen van de initiatiefnemers. ‘’Hiermee kunnen we eveneens inspelen op de steeds hogere eisen die de hedendaagse klant stelt aan producten en diensten’’.

In het nieuw te bouwen complex komt een ultramoderne Albert Heijn supermarkt met een horeca gelegenheid, waar gasten kunnen genieten van dagvers bereide maaltijden die zij ter plekke kunnen consumeren of mee kunnen nemen. De nieuwe supermarkt zal aan alle wensen van de klant voldoen. Hiermee wordt gegarandeerd dat ook de komende jaren klanten kunnen blijven genieten van een mooie winkelervaring. Tot slot wordt op de eerste verdieping een modern en fris hotelconcept genaamd GuestHouse Hotel gerealiseerd, dit concept bevat 69 kamers en zal eveneens de foodbeleving centraal stellen.

Met het nieuwe horecaconcept wil Albert Heijn Kaatsheuvel de huidige voedselverspilling te lijf gaan en minimaal met de helft reduceren, aldus eigenaar Piet den Hartog. “De producten die veel supermarktgasten niet nemen, omdat deze ‘tegen de datum’ aanzitten, zullen nu door onze koks worden verwerkt in dagverse maaltijden en menu’s”. In de opzet en uitvoering van het nieuwe informele restaurant zal worden samengewerkt met OOKs Hospitality & Leisure, dit bedrijf zal ook de exploitatie van het GuestHouse Hotel voor haar rekening nemen. “In retail en hospitality moeten we met de tijd meegaan, aldus Coen Schelfhorst, directeur van OOKs. “In de samenwerking met Albert Heijn Kaatsheuvel, al jaren de toonaangevende supermarkt in Kaatsheuvel, brengen we de wereld van retail, food en gastvrijheid bij elkaar. Daarnaast vertellen we op een bijzondere wijze, het verhaal van het verleden, heden en de toekomst van ons voedsel”. Er bestaat ook een behoorlijke vraag naar hotelkamers in de regio en hier willen we met dit belevingsconcept op inspelen.

 

Zie hier de link naar het artikel in het BD.

Nieuwe AH en hotel in Kaatsheuvel

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.