Christianne Glazenburg aangesteld als General Manager bij GuestHouse Hotels
Per 1 oktober is Christianne aangesteld als General Manager van de twee GuestHouse Hotels in Kaatsheuvel. Na haar universitaire opleiding toerisme, een minor Entrepreneurship aan Tilburg University en een Master Leisure Studies aan de NHTV Breda is ze gaan werken voor Midpoint House of Leisure in Oisterwijk. Daar ontmoette ze Coen Schelfhorst die toen al bezig was met de start van een eigen hotel in Kaatsheuvel. In 2016 sloot Christianne zich aan;, eerst als Front Office Manager in de opstartfase en daarna als Sales & Marketing Manager. De promotie naar General Manager is een mooie volgende stap binnen dit dynamische en jonge bedrijf aldus Christianne, die ondanks de huidige corona crisis, volop kansen ziet voor de beide hotels. “Het behouden van de uitstekende gasttevredenheid (een 9.2 als Guest Experience index), het verstevigen van omzet en rendement en het aansturen van de kleine teams, zie ik als een geweldige uitdaging”. “Daarnaast willen we door innovatief te denken en te zijn, elke dag verbeteren in onze dienstverlening”.
Directeur-Eigenaar en initiatiefnemer Coen Schelfhorst kan zich door de promotie van Christianne meer richten op de verdere groei en doorontwikkeling van GuestHouse Hotels. “De Kaatsheuvelse Hotels; Hotel de Kroon en het GuestHouse Hotel, laat ik met een gerust hart over aan Christianne en haar jonge en enthousiaste management team”. “Tuurlijk ben en blijf ik betrokken als sparring partner en coach en blijf ik uiteindelijk eindverantwoordelijk maar ik vind dat je jong talent de kans moet geven om echt op eigen benen te gaan staan”. “Door deze stappen krijg ik meer tijd om me ook, overigens nog steeds samen met het team in Kaatsheuvel, bezig te houden met de doorontwikkeling van het concept en het kijken naar geschikte locaties voor eventuele andere vestigingen. Een uitdaging in deze tijd maar we blijven toch echt ambitieus. “Het “economy boutique” hotelconcept, dat zich het best laat typeren als een cross-over tussen een Hotel, Hostel en Guesthouse, heeft volgens ons veel potentie om op meer locaties succesvol te kunnen zijn”.