JOUW BOEKING
Op dit moment maak je een boeking direct via ons altijd tegen superflex voorwaarden. Dat betekent dat je op de dag zelf nog kosteloos kan annuleren, no stress dus wel zo fijn. Uiteraard kunnen er door de corona helaas nog steeds omstandigheden zijn waardoor je de reservering wil annuleren. Hiervoor hanteren we voor jouw boeking de annuleringsvoorwaarden zoals deze in je bevestiging zijn opgenomen. Heb je hier vragen over, dan horen we het graag.
Ik heb gereserveerd, maar kan door corona omstandigheden toch niet komen. Wat gebeurt er met mijn reservering?
- Waar je ons enorm mee helpt: je reservering verplaatsen naar een andere datum. Blijkt je nieuwe datum over een tijdje als nog niet te passen, dan verplaats je de reservering gewoon voor een 2de of 3de keer.
- Indien je een reservering hebt gemaakt met een flexibel tarief, is het ook mogelijk deze te annuleren. (pssst… optie 1 vinden we echt het leukste #helpdehoreca)
Mogen we wel komen?
Natuurlijk willen wij jullie vanuit ons horeca hart van harte welkom heten en dat kan gelukkig ook . Daarbij adviseren we je wel altijd de adviezen op te volgen zoals de overheid die communiceert.
Hoe kan ik mijn reservering omboeken of annuleren?
Heb je bij ons rechtstreeks een reservering gemaakt dan kun je telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Houd hiervoor je bevestigingsnummer bij de hand. We zijn dagelijks van 07 tot 23uur telefonisch bereikbaar via 0416-273567 of per mail via [email protected] je via een boekingskanaal geboekt? Neem dan contact op met het betreffende kanaal.