JOUW BOEKING
We hanteren voor jouw boeking de annuleringsvoorwaarden zoals deze in je bevestiging zijn opgenomen. Heb je hier vragen over, dan horen we het graag.
Ik heb gereserveerd met aankomst tot 9 februari 2021, wat gebeurt er met mijn reservering?
- Je mag de reservering laten staan. In dit geval wordt de reservering omgeboekt naar een kamer in ons nieuwe bijgebouw. Let dus wel op dat er geen faciliteiten beschikbaar zijn. Eventuele take away opties bespreken we graag met je.
- Waar je ons enorm mee helpt: je reservering verplaatsen naar een andere datum na 9 februari 2021. Blijkt je nieuwe datum over een tijdje als nog niet te passen, dan verplaats je de reservering gewoon voor een 2de of 3de keer.
- Indien je een reservering hebt gemaakt met een flexibel tarief, is het ook mogelijk deze te annuleren. (pssst… optie 2 vinden we echt het leukste #helpdehoreca)
Mogen we wel komen?
Natuurlijk zouden wij jullie vanuit ons horeca hart van harte welkom willen heten en dat kan ook nog steeds zij het in een andere vorm. Daarbij adviseren we je altijd de adviezen op te volgen zoals de overheid die communiceert.
Hoe kan ik mijn reservering omboeken of annuleren?
Heb je bij ons rechtstreeks een reservering gemaakt dan kun je telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Houd hiervoor je bevestigingsnummer bij de hand. We zijn dagelijks van 09.00 tot 21.00 uur telefonisch bereikbaar via 0416-273567 of per mail via info@guesthousehotels.nl.
Heb je via een boekingskanaal geboekt? Neem dan contact op met het betreffende kanaal.